Óra, ékszer

2009.08.14. 10:01

Ismét egy érdekes koncepció. Karkötőbe épített óra, vagy órából kialakított karkötő, mindenféle "számlap" nélkül.

Nyilván inkább női darab mint férfi, emellett modern és merész, de - főleg kikapcsolt állapotban - nem túl nőies, mint karkötő. Hironaio Tsuboi japán tervező műve, azért tőle megkérdezném, szerinte melyik nemnek áll igazán jól ez a - polcon - nagyon mutatós darab.

Az óra, ha minden igaz, 2009 folyamán gyártásba is kerül, ezüstből fog készülni, áráról egyelőre nincsenek információk.

Szerző: Sundance-

3 komment

Címkék: design

A bejegyzés trackback címe:

https://oravilag.blog.hu/api/trackback/id/tr321308582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DRichardka · http://oravilag.blog.hu 2009.08.14. 10:12:14

Bevallom férfiasan, hogy konzultáltam a szerzővel, hogy ezt most hogyan kellene leolvasni :D Mikor megvilágosodtam, az első gondolatom az volt, hogy gyerekek, ez annyira szar, hogy akarom, most :D :D

Csizirájder 2009.08.14. 13:54:59

Ötletes, de tűző napfényben nem hinném hogy túl jól látszanak a számok. :)

lionking 2018.12.16. 12:43:39

hehe most leltem erre rá
Én rendeltem Kínából, az enyém kéken világít Teljesen rendben van, nappal sőt napon is olvasható
a vicc az hogy annyiba volt ideszállítással együtt, amennyiért nem tudnám visszaküldeni ha rossz lett volna.
süti beállítások módosítása